Svar: 5.822
Tråde: 0
Respekt:
0
Citat:quote:
Originally posted by Great Dane
Kan vi lave en fælles bestilling ?
Send PM, så samler jeg ordren []
Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Jeg er med på en + ekstra elastikker og blade - de kan købes i løs vægt, og det kan vi vist lige så godt ved samme lejlighed.
.....når bare man har nok penge og krudt.....så går det ikke aldrig helt galt :-)
Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)
Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Respekt:
0
Originally posted by Swift
Originally posted by ran
Jeg er med på en + ekstra elastikker og blade - de kan købes i løs vægt, og det kan vi vist lige så godt ved samme lejlighed.
Inkluderet i prisen medfølger der ekstra: 1 stk. Membran – 1 stk. elastik + 1 stk. ”brik” til fastgørelse af Membran.
Swift
OK
[
][
]
.....når bare man har nok penge og krudt.....så går det ikke aldrig helt galt :-)
Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Respekt:
0
Originally posted by Swift
Det er ikke en Crit R-Call , men effekten er den samme. []
http://www.huntingfootage.com/data/533/fox2006_short_version.wmv
Swift
Effektivt! [8D]
Svar: 224
Respekt:
0
en sauer 90 til mig, skyder som en drøm..
leopard2a5
EAGLE1
Svar: 1.588
Respekt:
13
Hej
Familien ignorerer sjovt nok alt jagt og våben, når jeg skal have gaver!
Dog, fik jeg "Årbogen" af min store pige, som tillægs gave - den blev flux indraget og først udleveret efter alle pakkerne var blevet fordelt.
Sjovt nok fik jeg en bog af "julemanden":AFRICA'S MOST DANGEROUS
The Southern Buffalo (Syncerus caffer caffer) af Kevin "Doctari" Robertson
Det er ham der vil have anden stigning på riffelgængerne og 350 grain kugler i en 375 H&H og så kan han ikke lide Winterby kalibre!
Mvh Thorlak
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!