Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hjælp. Min CTI 105 vil ikke genlade.
#1
Hej forum.

Jeg har lige investeret i en Remington 105 CTI, da jeg går lidt på havjagt, og meget gerne vil holde de tomme hylstre i båden.

Jeg var godt klar over at den havde problemer med 24 grams flugtskydere, hvorfor jeg har købt et karton Mirage Clever på 28 gram.

Men den vil ikke genlade disse, så jeg vil høre om der er nogen der har erfaring med dette gevær, og om der er nogen der har et forslag til at afhjælpe dette problem. På forhånd tak.

Mvh. Worm
Svar
#2
Da det er en helt ny skyder, så er der nok ikke meget hjælp at hente.

Jeg ville prøve med Gamebores Black Gold i 28 grams, dem er der mere power i.

Det formoder jeg vil få den til at funktionere.

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Det er bedre at være kompleks, end at lide af dem ...

Man behøver ikke være tosset for at være her, men det hjælper ...
K&B Claxel Wink




Svar
#3
Min røg desværre retur efter 4 gange på værksted, så jeg er ikke fortrøstningsfuld på dine vegne. Ellers en lækker skyder der bare falder perfekt, men jeg har byttet den til en alm SKB O/U nu.

Held og lykke med den
Christian
Stort knald = stort smil :-D
Svar
#4
Ja, den falder nemlig helt kanon, så jeg vil da nødigt sende den retur.

Har lige smurt den grundigt og skød 12 skud, alle uden problemer (28 gram Mirage), så det var kanon. Forsøgte også lige med et par 24 grams, men de ville ikke genlade.

Tak for input,
Svar
#5
jeg har en remington 1100 fra 1973. den kan genlade med de grønne sur patroner. og de er altså kun på 24 gram. så dem tror jeg også 105 vil lade med. har prøvet gyttorp, det er den svageste patron, hva angår tryk. også sagde den gamle remington, også nej tak[Big Grin]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)