29-02-2012, 09:04 PM
Tråd vurdering:
Hvad er der i min mund....
|
29-02-2012, 09:09 PM
Rimelig uansvarligt at sende hende hjem med et stykke gaze i munden [V]. Hun kunne let være blevet kvalt.
Uffe Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen. Uffe Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
29-02-2012, 10:00 PM
En ægte blondine også fjerne en visdomstand[:0]
Det kan squ da kun gå galt[] Schönauer Medlem i foreningen til afskaffelse af plastic våben Kan det ikke repareres med Gaffatape, er det ikke værd at eje!
Schönauer
Det er de små enkle ting i livet som bidrager til at gøre det meningløst
01-03-2012, 12:42 AM
rohypnol
01-03-2012, 10:34 PM
Åh hvad... Hun er da meget sød.....
Og rimelig rundtosset :-) .....nu certificeret indianer...med license to kill... :-) Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)
Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
01-03-2012, 10:43 PM
Hehe.... jeg kom i bedre og bedre humør, da jeg så den anden og tredie gang.
Dang, hun er tåget... Polarbears walk a lonely path.. But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o) Polarbears walk a lonely path.. But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
01-03-2012, 11:06 PM
Hun er sq pænt tålmodig moderen.
Moderen er også god til at holde masken jeg havde brækket mig af grin da hun havde spurgt 3 gang hvad hun havde i munden.. Statistikker er som mini-skirts. De giver dig gode ideer, men skjuler det vigtigste. Fordi jeg kan. 223Rem 260AI, 308Win,
03-03-2012, 12:47 AM
ØJS!!!!
Den tandlæge må sku´osse godt bedøve mig!! [] Alt der ikke slår dig ihjel......gør dig stærkere!
Alt der ikke slår dig ihjel......gør dig stærkere!
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)