Svar: 1.588
Tråde: 0
Respekt:
13
Zeb
"Man skal ikke vise bønder og tosser halvfærdigt arbejde"[
][
][
]
God arbejdslyst, Thorlak
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar: 2.256
Tråde: 1
Respekt:
13
Naah ja, eller man skal gøre sig den umage at lægge tingene ens naar de skal fotograferes til sammenligning, og præsenteres som ens evner som 'bøssemager'/klamphugger.
H
Hogmeister
Svar: 414
Respekt:
1
Lad os lige få 1 ting helt på det rene: Jeg har aldrig påberåbt mig titel eller profession af "bøssemager", jeg laver det her for sjov !! synes du det jeg laver er klamphuggeri så fint med mig. Det er mig som skal bruge det, ikke dig !!
Projektet er blevet offentliggjort efter opfordring - ikke fordi jeg føler en trang til at vise mig !!
Svar: 2.256
Respekt:
13
Det er da helt I orden Zeb, men siden du nu viser det frem paa et offentligt forum og forventer input........... helst positivt og konstruktivt, saa gør du dig selv en bjørnetjeneste ved at vise dit prudukt I et knapt saa heldigt lys, især naar det er til sammenligning ved ikke at placer tingene ens, og resultatet er at det ser ud som om du ikke har gjort dig umage.
Konstruktiv input, jeg kunne maaske have formuleret mig anderledes.
h
Hogmeister
Svar: 414
Respekt:
1
Det er konstruktiv kritik jeg kan forholde mig til og du har helt ret på det punkt.
Jeg indrømmer gerne at mine præsentatoriske evner er grænsende til ikke eksisterende..
Jeg vil prøve at opnå bedre resultater fremadrettet..
Svar: 73
Respekt:
0
Det ser godt ud Zeb. Hvad er det for en pind du har fundet?
Svar: 740
Respekt:
0
Ser sgu godt ud.
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
Svar: 1.753
Respekt:
12
Smukt arbejde [
][:p]
Glædelig Jagt fra Grønland
Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 10+))
Glædelig Jagt fra Grønland
Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar: 559
Respekt:
0
den er flot - hvilken kaliber er det?
Svar: 1.162
Respekt:
15
Rigtig flot resultat...
Jeg er vild med at kikkerten passer så godt på, både størrelsesmæssigt og aldersmæssigt..
//Boryx
"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
//Boryx
"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar: 1.588
Respekt:
13
Hej Zeb,
En flot riffel, tillykke. Jeg kunne godt tænke mig at lave en Mauser til[
]
mvh Thorlak
http://i415.photobucket.com/albums/pp238.../test1.jpg[/IMG]Correct first shot placement, the rest is bullshit!