Svar: 4.031
Tråde: 0
Respekt:
1
Er der nogen her i forummet der kan anbefale en god skytteforening i hovedstadsområdet. Jeg er netop ved at melde mig ind i DSF fordi jeg vil skyde IPSC med riffel og det kræver åbenbart at man er medlem af en skytteforening.
"Common sense is not so common."- Voltaire
Respekt:
1
OK - tak for det. Det er faktisk også dem jeg har fat i nu - jeg kom bare til at tænke på om det ikke er der vores "fælles ven" har meget indflydelse?
Svar: 2.724
Respekt:
0
Nej han har intet med dem at gøre, formanden er måske en af mine gamle venner...Har ikke talt med manden i 2 år.
Great Dane
Respekt:
1
Forøvrigt i den anledning (IPSC-skydning) kommer Leo Nielsen fra Aalborg våbenhandel og besøger mig imorgen - dette med henblik på den der messe i Tyskland, jeg kunne nemlig godt tænke mig en ny Top End til Armaliten sådan en National Match Top End med en free floating barrel således at jeg kan udnytte en Bio-Pod optimalt. Og så lige en ny Buttstock.
Jeg sætter lige et billede ind som næste Reply[:p]
flot..
Jeg er ny, hvad var det kige ipsc skydning var.
Svar: 2.724
Respekt:
0
IPSC=The International Pratical Shooting Confederation. Det er pistol/riffel/haglgevær skydning på en handlebane, hvor man skyder på figurskiver. Lidt John Wayne agtigt men ganske underholdende.
Great Dane/Lars
Nb. ny mail-adr. lars@reloadersnest.com
Great Dane