Citat:quote:
Originally posted by jsc
Hej Ulske
Det lyder til at du allerede kender butikken [}]- Jeg var ikke klar over at Jaguar kæden har en generel prisgaranti - Jeg er kun bekendt med at Hubertushuset i perioder har markedsført en prisgaranti.
Jeg har sådan set ikke noget mål med at hænge nogen specifik butik ud.
Lidt forsimplet så har vi 2 typer jagtforretninger
Udpræget discount, hvor jeg sjældent har oplevet kvalificeret service. Det brokker jeg mig ikke over, da jeg jo ikke kan forvente andet, hvis jeg vil have det til lavest mulig pris. At der så er et par stykker, hvor det efterhånden minder om tyrkiskbasar og priserne i udgangspunkt ikke har noget med discount at gøre er jo en anden sag. Uerfarne løber en betydelig risiko for at få dårlig service til en høj pris sådan et sted.
Så har vi en type butikker som kan stille med kvalificeret service og prisen er dog derefter. Disse butikker kan man jo også handle med og få betragtelige nedslag....
Så er der jo reelt en 3. der er ved at komme ind på markedet - Og det er jo de netbaserede som faktisk prøver at kombinere lave omkostninger med kvalificeret service, det bliver spændende at følge dette koncept på sigt....
Mvh.
Jørgen
Som marketingmand er jeg enig i Jørgens spændende betragtninger om udviklingen i detailhandelen...
Jeg meldte tilbage at den vejl. udsalgspris var 8195,- hvortil han svarede at de ikke havde den på lager.
Dertil svarede jeg såmænd bare OK og troede så at dialogen var slut.
Nu ligger der en mail i min indbakke om ikke jeg vil ringe til ham...[
]
Gad vide hvad han vil tilbyde?
Nu er det ikke fordi jeg pinedød skal have en rustfri med plastskæfte. Går bare og overvejer at anskaffe mig en riffel mere med lidt større kaliber end 308. Ikke fordi behovet reelt er til stede, men mere for sjov - jeg vil jo nødig ende med kun at være indehaver af barbiekalibre....
Hvilken kaliber er ikke fastlagt endnu - men ville gerne op over 5000 joule i mundingsenergi for at være fremtidssikret i forhold til evt. storvildtjagt hvis jeg en gang vinder i lotto. Men for at det er sjovt at have den, skal det selvfølgelig også være til at skyde med - rent økonomisk. Har I andre formænd evt. et par bud på hvilken større kaliber man skal have, hvis ikke det skal koste en halv formue at trykke på aftrækkeren?
Hvis jeg havde frit valg på alle hylder ville jeg gerne have en storvildtskanon ude fra Schultz og Larsen, som i øvrigt vist nok også er på vej med en rustfri ting... (har jeg opfanget i en anden tråd et sted...og i øvrigt behøver den ikke være rustfri) Men mere end 12 kilo penge for en custombygget non-barbie er ikke lige inden rækkevidde.
.....når bare man har nok penge og krudt.....så går det ikke aldrig helt galt :-)
Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)
Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)