Svar: 583
Tråde: 0
Respekt:
0
Hej Per. Kender intet til Hubertus. Her er et par links hvis du ikke allerede kender dem. jagd1.de og jagdangebote.de.
mvh Don Bums
Svar: 20
Tråde: 0
Respekt:
0
Hej Per,
Jeg kan fortælle dig om mine egne oplevelser vedr. Hubertus. Jeg havde kontaktet Hubertus da vi var nogle jagtvenner som godt kunne tænke os en bukkejagt i Tyskland.Efter en del korrespondence omkring praktiske ting vedr. jagten, blev vi lovet at hvis vi kunne stille med en gruppe på 5 jægere ialt, så kunne vi få vores eget revir helt for os selv. Jeg samlede så en gruppe på 5 ialt og meddelte Hubertus at nu var vi klar. Derefter begyndte kæden så at hoppe af, for ligepludselig dukkede der så et brev op om at Hubertus skulle have en "medarbejder" med på turen, udelukkende for at hjælpe og servicere os, og det var jo ganske fint lige indtil jeg så læste at vedkommende "medarbejder" også skulle deltage i selve jagten sammen med os 5 andre. Det betød så at den revirstørrelse vi var blevet lovet jo blev reduceret da der så også skulle være plads til den 6.jæger, endvidere var vi ganske tydeligt og klart blevet lovet at vi kunne få det for os selv hvis vi var 5 jægere. Da jeg ikke havde lyst til at skulle betale for at Hubertus "medarbejdere" skulle have gratis jagt på vores bekostning, aflyste jeg turen. Blandt andre jægere jeg kender som har haft erfaring med Hubertus har jeg erfaret at nogle af de vildtarter som de var blevet lovet, stort set ikke var til stede på reviret. Andre igen siger at man skal sørge for at få alt på skrift hvis man aftaler noget med Hubertus. Endvidere har nogle oplevet at en lovet vildtart (i forb. med drivjagt) pludselig ikke måtte jages alligevel, i øvrigt uden nogen økonomisk kompensation for dette. Det virker også påfaldende at Hubertus sælger de samme jagtrejser, men under et andet firmanavn. De jagtrejser Hubertus udbyder er forholdsvis billige, men ofte er der en sammenhæng mellem pris og kvalitet, hvilket i høj grad gør sig gældende her. Jeg vil råde dig til at frekventere et seriøst jagtrejse bureau, du kommer nok til at betale lidt mere for det men til gengæld så kan du nok forvente en mere troværdig og seriøs indstilling.
MVH. Masterbuck/ Ole H.-Hansen.