11-09-2008, 11:17 AM
Da jeg i går var på skydebanen (Hedehusene, Fløng Jagtforning skydebane Vest), snakkede jeg kort med "flink ung mand" jeg mente at have set før (vi snakkede gummistøvler før skudningen).. Her til morgen da "man lige skulle ind og chekke nyheder herinde" slog det mig at det da lignede M@X.. Hvis det var tilfældet skulle jeg jo selvfølgelig have ønsket ham velkommen i vor ydmyge jagtforening "HFJ" (der selvfølgelig er en forkortelse for "HalvFedeJægere" og ikke Hedehusende Fløng Jagtforening). Så hvis det var tilfældet undskylder jeg.....
________________________________________________________________________________________________
Browning 425 Waterfowl Special 12/76 og S&L DL97 6,5x55 m. Swarovski 3-12x50 (og ups jeg kom lige til at købe en 9,3x62 pibe til den...)
________________________________________________________________________________________________
A house without a rifle is just a house..
Browning 425 Waterfowl Special 12/76 og S&L DL97 6,5x55 m. Swarovski 3-12x50 (og ups jeg kom lige til at købe en 9,3x62 pibe til den...)