Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
hjælp hvad er der galt??
#1
hej allesammen

jeg købte en ny scmidt&bender zenith 2,5-10x56 illuminated for 2 måneder siden fra england. jeg har haft et tilbagevendende problem hvor lyset svigter . jeg kan sidde og se det virke den ene dag og næste dag virker det ikke. når jeg så skruer kapslen af på lystårnet og skruer på igen kommer det som regel igen??? har også prøvet hvor det kun var lys indstilling til dag der virkede.. hvad tror i der er galt ? og hvordan faen sender man så dyr en kikkert til england uden at risikere noget?

Tak

Mvh
CE
Svar
#2
hej.har du prøvet at skifte batteri.[Smile].tror da iøvrigt at s&b garanti service gør så du ikke behøver at sende den til england hvis der skulle være noget galt.

mvh støver.
Svar
#3
Er en kikkert købt i et andet land, har den danske Smith & Bender distributør (Jaguar Gruppen) ingen forpligtelser til at tage sig af kikkerten.
Og det er jo egentlig meget logisk.
Det kan jo ikke være rigtigt at de skal have udgifter ved at du vælger at købe en kikkert et andet sted end hos dem.

Se det er en af de risikoer, der er ved at købe kikkert i udlandet.
Går den i stykker, ja så kan det nemt blive dyrere end hvis du havde købt den hos Jaguar Gruppen.

Specielt når det er en periodisk fejl, hvor du måske ender med at skal sende den til rep. flere gange.

[Image: store.jpg] "Hvis du ikke kan få dem store nok"
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#4
@Cepture

Jeg og nogle Kammerater havde gang i lidt "samkøb" af Z6´ere i England, skæbnen ville så at den ene af dem fik en defekt i det horisontale kliktårn og ikke kunne rokkes af stedet.

Den blev sendt til England med Pestdanmark som et forsikret brev, den var forsikret for 10 K, det kostede 300,- og alt gik glat.

Den var derovre i løbet af 3 dage, og vi havde den retur efter små 14 dage igen... så alt i alt en god oplevelse.

Vh
Morten
Vh
Morten

Jeg lider ikke af sindssyge... Jeg nyder det faktisk.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)