07-05-2009, 12:11 PM
JEg har nu fået svar på min mail. Se nedenfor:
Pga. et kvalitetsløft af bladet er det blevet en anelse forsinket. Den nye udgivelsesdato er torsdag d. 14-5-09, men hvis du abonnere på bladet vil det allerede ramme din postkasse fredag/lørdag i denne uge eller mandag i næste uge.
De følgende udgivelsesdatoer for 2009 ser således ud:
JVV4 = 11-06-09
JVV5 = 03-08-09
JVV6 = 08-10-09
JVV7 = 19-11-09
.....nu også ejer af en pumpehagler :-)
Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Pga. et kvalitetsløft af bladet er det blevet en anelse forsinket. Den nye udgivelsesdato er torsdag d. 14-5-09, men hvis du abonnere på bladet vil det allerede ramme din postkasse fredag/lørdag i denne uge eller mandag i næste uge.
De følgende udgivelsesdatoer for 2009 ser således ud:
JVV4 = 11-06-09
JVV5 = 03-08-09
JVV6 = 08-10-09
JVV7 = 19-11-09
.....nu også ejer af en pumpehagler :-)
Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)