Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kan folk ikke få et seriøst svar mere ???
#4
Citat:quote:

Vil det sige at hvis du ejede en jagtbutik eller var ansat i en sådanne. Og en kunde sagde at hans/hendes kikkert budget var omkring 3.000,00 kr, så ville du anbefale kunden lade være med at gå på jagt, da man efter din overbevisning ikke kan få en ordentlig kikkert for den pris ?



Når der kommer en kunde i min "butik" med det budget sælger jeg kunden eller anbefaler ham en Leupold fordi det er det jeg stoler på.

Nu var trådstarter klar over priser og der taltes om kikkerter til omkrint 8k, derfor[Wink] Havde han specifikt anført 3k som grænsen så var der da ingen der havde talt om f.eks S&B.

Citat:quote:

Det er simpelthen fordi at jeg syntes det er synd at høre den måde folk omtaler VTF på, efter at jeg har anbefalet dem at spørge der.
Så sendt som sidste uge var der en kunde der udtalte.

"Dem der sidder derinde og skriver, taler som de har forstand til.
Nu har jeg gået på jagt med min xxx kikkert i de sidste mange år.
Og den har aldrig svigtet mig"



At en af dine kunder omtaler folk herinde på den måde siger nok mest om kunden idet han ikke kan have læst voldsomt meget i de forskelligt tråde[?]

Citat:quote:

Syntes du ikke det er lidt ærgeligt at VTF bliver opfattet på den måde?



Hvis det virkeligt var generelt så er det da rigtigt, men du fremsætter det som om et ikke nærmere kæmpestort antal personer har udtrykt den holdning...... at enkelte har den holdning, tja??? hvad skal man sige???

/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!"Boltlift forever......"
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar


Beskeder i denne tråd
Kan folk ikke få et seriøst svar mere ??? - af GT - 03-06-2009, 12:11 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)