Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kan folk ikke få et seriøst svar mere ???
#5
Rex det er simpelthen ikke rigtigt, hvad du siger!

Hvis folk spørger efter råd angående en kikkert til max et par tusinde kroner, så bliver de jo ikke rådgivet til at købe en af de tre store - det vil jeg da gerne se eksempler på.
Men hvis der bliver spurgt til en erstatning for en S&B og ikke stillet nogen grænser for økonomisk formåen, så vil mange anbefalinger naturligvis havne i den dyre ende.
Jeg vil da gerne give dig ret i, at der er mange anbefalinger, som er helt hen i vejret, men det er som regel fordi trådstarteren ikke har været tilstrækkelig præcis i sin specifikation af ønsker og behov.
Derudover bliver mange tråde kørt ud på et vildspor, men det er vel hovedsageligt trådstarteren, som skal bringe den tilbage på sporet, hvis han ikke mener han har fået svar endnu?
Endelig vil jeg da gerne sige, at hvis man spørger i et 'nørdeforum' som dette, så må man også forvente at få svar fra folk, som har været igennem den fase med at købe prisbilligt for at finde ud af, at kvaliteten ikke holder.
Står man som sælger af kikkerter i alle priskatagorier, så kan man jo altid finde en, som svarer til den økonomiske formåen - og man kan samtidig være relativt sikker på, at kunden snart kommer tilbage og vil handle dyrere.
Svar


Beskeder i denne tråd
Kan folk ikke få et seriøst svar mere ??? - af Leo - 03-06-2009, 12:45 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)