Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kan folk ikke få et seriøst svar mere ???
#9
Hej Rex

Det er vel lige så sørgeligt at der er nogen der bliver ved at påstå at Bushnell, leupold osv. er lige så gode som S&B, Swarowski og Zeiss. Det er de ikke. Ellers ville man ikke kunne sælge disse, og det er også min opfattelse at de er bedre.

Jeg har umiddelbart heller ikke set nogen steder at der er nogen der siger de lidt billigere er dårlige. De har bare ikke helt den samme klasse. Om man så er villig til at betale de sidste kilo, for at få det bedste, eller man bare nøjes med det næst bedste (som ikke nødvendigvis er dårligt) og spare et par kilo, er jo op til hver enkelt. Value for money kan ikke diskuteres da det opfattes vidt forskelligt.

Som forhandler skal man også være varsom. Jeg kommer selv i din butik jævnligt og køber ladegrej, og Bushnell er jo netop et af de mærker som fylder godt op på dine hylder, hvor i mod der ikke er så mange af de 3 dyre selvom du forhandler disse også. Der kan hurtigt opstå tvivl om "objektiv"iteten.

Og ja. Bushnell er ikke skod. Det er ganske udmærket for størsteparten af den danske jægerstand. Men for dem der er villige til at betale det sidste, måler det sig i MINE øjne ikke med swarowski eller S&B. Zeiss har jeg ikke selv ejet så dem holder jeg udenfor her.

Mvh. Taby
Svar


Beskeder i denne tråd
Kan folk ikke få et seriøst svar mere ??? - af taby - 03-06-2009, 05:24 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)