Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kan folk ikke få et seriøst svar mere ???
#10
Citat:quote:

Originally posted by taby

Som forhandler skal man også være varsom. Jeg kommer selv i din butik jævnligt og køber ladegrej, og Bushnell er jo netop et af de mærker som fylder godt op på dine hylder, hvor i mod der ikke er så mange af de 3 dyre selvom du forhandler disse også. Der kan hurtigt opstå tvivl om "objektiv"iteten.

Mvh. Taby



Jeg siger ikke at Leupold og Bushnell er bedre end de tre omdiskuterede.
Men jeg vil gerne holde ved min påstand, at nogle af Leupold og Bushnell’s modeller er
bedre end de billigere modeller af Zeiss, Swarowski og Zeiss.

Jeg er ikke farvet af nogen af mærkerne, da jeg sælger dem alle.
Men da jeg kan få Swarowski fra dag til dag gennem Guntex, ser jeg ingen grund til at have dem på lager.
Og hvis du ser, så reklamerer jeg p.t. med billige Swarowski kikkerter på min webshop.
Da, jeg for det meste kører med en fast avance, så tjener jeg da bedre ved at anbefale en dyr Swarowski
frem for en billig Bushnell.
Men for de fleste kunders vedkommende, ja så er pengepungen bare ikke til det.

I dag havde jeg en kunde der skulle have en ny/brugt riffel i .243W, da han skulle til Grønland på jagt.
Hans budget var kr. 4.500,00 inkl. optik.

Det lykkedes ham at få byttet sin gamle Savage riffel til en Remington model 7 og så give kr. 3.000,00 i bytte nede hos Kr. O. Skov.
De resterende kr. 1.500,00 brugte han så hos mig, på en Bushnell Banner 3-9x50 (med lys) og en Weaver Grand Slam stål montage.

Hvorfor jeg startede denne tråd, er absolut ikke for at være farvet, men for at fortælle at jeg syntes det er synd at mange nye
medlemmer opfatter VTF på en kedelig måde.

Jeg har anbefalet rigtig mange at forespørge på VTF ang. kikkertvalg.
Mange af dem er sidenhen kommet tilbage og har givet udtryk for at dig ikke fik et seriøst svar.

Derfor denne tråd ….

[Image: store.jpg] "Hvis du ikke kan få dem store nok"
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar


Beskeder i denne tråd
Kan folk ikke få et seriøst svar mere ??? - af Rex - 03-06-2009, 08:18 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)