Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nej, nu må de sg* stoppe !!!!!!!!
Jeg har altid en kniv model "mora" liggende i handskerummet. Det har jeg altid haft. På 20 år har jeg aflivet en hel del påkørt vildt og jeg har ved to lejligheder skåret ofre for trafikulykker fri af sikkerhedsseler. Ofte har vi kørt med hestetrailer og også her er kniven - efter min mening - nødvendigt sikkerhedsudstyr - man skal kunne kappe rebet på en evt. panisk hest.

Knivloven som den her administreres er latterlig. Hvis man vælger at idømme en 19 årig mand fængselsstraf for en glemt hobbykniv i bilen og dermed begrænse hans fremtidige karrieremuligheder uden at der iøvrigt er tegn på, at knivene lå der med kriminelle hensigter, så får knivloven status som af de mest forfejlede og uhensigtsmæssige paniklovgivninger i nyere tid.

Hurra for Forbuds-Sverige! - the land of the free and the home of the brave (selvom de sidstnævnte er tilflyttere)

[Image: ajbutton.gif]
[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar

Beskeder i denne tråd
Nej, nu må de sg* stoppe !!!!!!!! - af Rex - 27-08-2009, 07:17 AM
Nej, nu må de sg* stoppe !!!!!!!! - af ID - 27-08-2009, 09:59 AM
Nej, nu må de sg* stoppe !!!!!!!! - af Høgh - 27-08-2009, 11:46 AM
Nej, nu må de sg* stoppe !!!!!!!! - af yeti - 27-08-2009, 12:35 PM
Nej, nu må de sg* stoppe !!!!!!!! - af dravis - 27-08-2009, 07:44 PM

Forum spring:

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)