Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Så var det slut......
#5
En ny hvalp hurtigt fremme er hurtig hjælp [Smile]
For 5 år siden var vi en herlig eftermiddag i naturen med vores 3 årige Labradortæve. Hun tvang mig til apporteringsøvelser, og jeg fandt en egnet stump pind i den rigtige sværelse. Hun havde hentet den utallige gange, og jeg havde stoppet træningen. Det lykkedes hende dog at presse endnu en gang , og jeg sendte pinden skråt bagud og ind over kuperet terræn. Hun vendte og satte af i retning mod nedfaldsstedet. På vejen valgte hun at forcere i høj fart ind over en lavning. Her valgte hun at springe over det dybeste sted og fejlede sin landing, så hun mistede forbenene op under kroppen. Hun landede på halsen og gav et ildevarslende skrig fra sig. Vi kunne begge se, at hun var lammet, og hun gav lyde fra sig, vi aldrig havde hørt før.Pupillerne var vidt åbne og pulsen var ekstremt hurtig og svag. 5 minutter senere stoppede den sidste puls, og vi sad begge og skreg op i den blå himmel. Der var 2-3 km. tilbage til bilen, og jeg efterlod den hulkende frue med hende i armene for at løbe tilbage for at hente bilen.
Det er den værste oplevelse, vi har haft sammen. 2 dage efter lå jeg på stuegulvet med en gul labberhvalp i armene. Hun hjalp os igennem en mørk tid. Jeg var i lang tid efter plaget af, at have været den, der kastede pinden.
Mvh Walnut
Svar


Beskeder i denne tråd
Så var det slut...... - af rkn - 30-09-2009, 11:59 PM
Så var det slut...... - af M@X 2.0 - 01-10-2009, 12:15 AM
Så var det slut...... - af rkn - 01-10-2009, 12:27 AM
Så var det slut...... - af DIB - 01-10-2009, 02:03 AM
Så var det slut...... - af Walnut - 03-10-2009, 12:55 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)