Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Remington 788- Hvad er det for en størrelse?
#1
Jeg har måske mulighed for at bytte min gamle Tikka M65 med links skæfte for en links Remington 788. Det eneste jeg umiddelbart har kunnet finde om den er at den har bagvedliggende lukkeknaster. Det er jeg som udgangspunkt lidt skeptisk overfor men har jeg grund til det? Den er i kaliber 308 win og det har jeg ikke umiddelbart brug for. Så kunne man jo beholde den som et fremtidigt ombygningsprojekt men det eneste jeg har i baghovedet er en 416 Tayler og så er den korte lås jo ikke optimal. Er der nogen der ved noget om modellen?
Alternativt kunne man jo gemme den til knægten men han er kun lige blevet 6 [Big Grin].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar


Beskeder i denne tråd
Remington 788- Hvad er det for en størrelse? - af ujensen - 24-11-2008, 04:37 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)