Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Erfaringer med S&L montage system og vekselpiber?
#1
Jeg overvejer om min næste riffel skal være en S&L M97-DL i .300 Win. Mag.

Jeg håber der er nogen i forummet der har efaringer med S&L og kan hjælpe mig med følgende spørgsmål:

S&L Slide and Lock montage:
Umiddelbart ville mit første valg til montage være EAW svingmontage, da jeg ønsker at anvende en kikkert til træning og skumrings/natjagt (f.eks. 3-12 x 56), samt kikkert eller rødpunktssigte til drivjagt.

Mit krav er at kikkertbytte (mellem allerede indskudte kikkerter) ikke skal medføre fornyet indskydning (selvom kontrolskud sikkert altid vil være på sin plads).

Er S&L Slide and Lock system så stabilt/sikkert at bytte af kikkert kan foretages uden fornyet indskydning?

S&L vekselpiber:
Jeg har ingen erfaringer eller forstand på vekselpibesystemer. Mit spørgsmål er derfor om man med S&L kan foretage pibeskift og blot klikke kikkerten om alt efter hvilken pibe der er på (forudsætter naturligvis klifast kikkert á la Zeiss e.t.c.), eller vil der skulle foretages fornyet indskydning efter hvert pibe bytte?

På forhånd tak for input.

Mvh Steen
Svar


Beskeder i denne tråd
Erfaringer med S&L montage system og vekselpiber? - af steen-p - 30-11-2008, 10:41 PM
Erfaringer med S&L montage system og vekselpiber? - af steen-p - 03-12-2008, 01:27 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)