Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sako quad
#1
Har tænkt mig at skulle ud og invistere i en salonriffel, kunne egentlig godt tænke mig en .17HMR men da den, så vidt jeg kan se ikke er tilladt til jagt på det samme som .22WMR er jeg kommet i tvivl om hvilken kaliber det skal være. Angående model og mærke er jeg efterhånden også kommet i tvivl, havde egentlig tænkt mig en CZ american gerne brugt i en af de 2 ovenstående kalibre. men har nu surfet en del rundt på nettet bla. her på siden, rimfirecentral, NVF, og en del udenlandske. og nu kunne jeg egentligt godt tænke mig at se lidt nærmere på SAKO Quad da jeg synes den har alle fordele mht. til kalibrene desuden kan jeg se at de heldige ejere af denne model virker godt tilfredse. for at slutte af med at gøre forvirringen total, så er der nogle der nævner 5mm Rem. er det en kaliber man regner med der vender tilbage med samme succes som .17hmr har haft.

Så hvis nogle har kendskab til hvor jeg kan finde en brugt CZ452 American eller SAKO Quad er jeg meget interesseret.
Svar


Beskeder i denne tråd
Sako quad - af svendsenlars - 04-02-2009, 02:34 PM
Sako quad - af svendsenlars - 05-02-2009, 07:29 PM
Sako quad - af 300win - 05-02-2009, 08:00 PM
Sako quad - af svendsenlars - 06-02-2009, 12:04 AM
Sako quad - af 300win - 06-02-2009, 12:38 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)