11-03-2010, 12:26 PM
Når I bliver færdige med at pive over at vi ikke vil arbejde gratis [], så kan jeg supplere med at jeg er ganske almindeligt ansat og får 26.015,68 kroner om måneden før skat. Dette er selvfølgelig kun hvis jeg ikke arbejder om aftenen eller i weekenden. Det vil jeg nemlig også gerne have penge for.
Derfor bliver jeg nødt til at supplere med lidt tuskhandel og vil derfor gerne vide hvad den fine lille montage er værd. Den er desværre 1". Det er en Leupold VX II 3-9 x 40 der sidder i den og den er også til salg [8D].
Uffe
Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Derfor bliver jeg nødt til at supplere med lidt tuskhandel og vil derfor gerne vide hvad den fine lille montage er værd. Den er desværre 1". Det er en Leupold VX II 3-9 x 40 der sidder i den og den er også til salg [8D].
Uffe
Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Uffe