17-03-2010, 11:53 PM
Endnu en gang må jeg takke for de hurtige svar. Mange af tingene haves allerede. Bla kompressor en helt ny 4 cylinderet satan 10 hk til at styre den helt nye sandblæse kabine. Dobbeltsliber har jeg også. Har også tilgang til en stor varmeovn så det er heller ikke noget problem. Hængekøjen er et overkommeligt køb.
Tru oil vil jeg helt sikkert bruge. Har set mange fantastiske resultater på denne side.
Men til Hatting og andre hvad kan i anbefale Duracoat eller Kg gunkote?. Det virker som om at Kg´s produkt hærder hurtigere og umiddelbart skulle det være satans holbart. Hvor kan Kg gunkote evt købes i europa?. Hvad bruger du Hatting?. Hærder Duracoat hurtigere hvis det kommer i varmeskab/ovn og er holdbarheden god.
Håber i endnu engang vil besvare mit spørgsmål
Venlig hilsen
Yakusa
Tru oil vil jeg helt sikkert bruge. Har set mange fantastiske resultater på denne side.
Men til Hatting og andre hvad kan i anbefale Duracoat eller Kg gunkote?. Det virker som om at Kg´s produkt hærder hurtigere og umiddelbart skulle det være satans holbart. Hvor kan Kg gunkote evt købes i europa?. Hvad bruger du Hatting?. Hærder Duracoat hurtigere hvis det kommer i varmeskab/ovn og er holdbarheden god.
Håber i endnu engang vil besvare mit spørgsmål
Venlig hilsen
Yakusa