Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
spænde slagfjeder på udtaget bundstykke?
Nu kan der være flere forskellige grunde til folk dumper. En jeg så dumpede med et kombinations våben fordi løbet blev varmet op ved skydningen og dermed flyttede træf punktet sig( en pæn linie op og ned). En anden havde ikke forstået at piben skal "svinge" frit, og lagde piben på hans anlæg, en 3 skulle skyde med snelle for første gang og det mestrede han ikke(hvorfor han pludseligt skulle bruge snelle er mig en gåde).

Der er mange forskellige grunde til folk dumper. Ikke alle er fordi de ikke kan skyde med riffel, men måske er der ikke nogen der er fortalt dem om det simple princip om piben skal "svinge frit" eller en anden ting der er naturlig for en forhærdet bruger på VTF der skyder sub-moa grupper på 600 meter banen eller betegner en 18mm grupper på 200 meter som "en middelmådig dag på skydebanen"

Og nej jeg dumpede ikke, men jeg kunne sagtens have dummet mig, fordi så lang tid havde jeg heller ikke håndteret en riffel. Men det har jeg da siden hen. Det er der da kommet et par gode historier ud af.

Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?
Mvh
Christensen
Svar

Beskeder i denne tråd
spænde slagfjeder på udtaget bundstykke? - af hpk - 21-03-2010, 10:49 PM
spænde slagfjeder på udtaget bundstykke? - af hpk - 21-03-2010, 11:45 PM
spænde slagfjeder på udtaget bundstykke? - af hpk - 23-03-2010, 02:31 PM
spænde slagfjeder på udtaget bundstykke? - af Christensen - 23-03-2010, 08:23 PM

Forum spring:

Brugere der kigge i denne tråd: 7 gæst(er)