Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hvad blev der ud af de planer "jagtforening"
Citat:quote:

Originally posted by Bomba

kan se der bliver skrevet i medlemsforummet Asgård jagtforening, hvor ihvertfald jeg ikke har adgang, selvom jeg utallige gange har bedt om at blive medlem. men hvis dette skriveri har noget med en mulig genopstandelse af foreningen, kunne i så ikke skrive det et andet sted hvor vi alle kan se det.
Eller måske give adgang til medlemsforummet.

For min skyld er placeringen ikke så vigtig, så det kan være hvor som helst.

MVH Bomba

Tikka 690LH lux 6,5x55 med Z6i 3-18x50 BT
Tikka 695LH 9,3x62 med Doctor 1,5-6x42
Remington 700LH 223 med Bushnell Elite 4200 4-16x50
Blaser F3 Links
Baikal MP-153 plastik
Syntes det er træls at våbenfabrikkerne ikke har opdaget at venstre er den rigtige side

Hej Bomba

Nu skal du bare høre[Wink]
Der bliver vist ikke skrevet noget som ikke kan tåle dagens lys[Smile]

Der har ikke været trafik på det lukkede forum i lang tid så foranlediget af denne tråd skrev jeg for et par dage siden og efterlyste en klar udmelding fra bestyrelsen om hvor vi stod.

Det bestyrelsesmedlem der har svaret hælder til at projektet nok er dødt ( og jeg giver ham nok ret ) og jeg har derfor foreslået at foreningen nedlægges officielt så hvis der skulle være nogen der i fremtiden fik lyst til et lignende projekt ville de ikke være hæmmet af noget som helst fra tidligere forsøg.

Der spekuleres så lidt fra anden side på om det ikke kan lade sig gøre med friske kræfter..
Jeg håber at dem der er interessede hurtigt får adgang til foreningsforum så vi får afklaret tingene endeligt[Smile]

Jimmy

[Image: Ozzy001.jpg]
Svar

Beskeder i denne tråd
Hvad blev der ud af de planer "jagtforening" - af Jimmy - 16-04-2010, 02:37 PM

Forum spring:

Brugere der kigge i denne tråd: 4 gæst(er)