Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Besked fra moderator teamet
Ups[:I], en årvågen bruger har gjort opmærksom på en smutter vedrørende optagelse i DRALF/members only.
Vi beklager og beder ansøgere der har søgt, om at sende en ny ansøgning til undertegnede.
Pga. behandlingstiden kan ansøgninger modtaget senere end tirsdag d.4 maj kl. 2400 ikke regne med at medlemsskab opnås inden fristen for afstemningen udløber.
Fremgangsmåden beskrevet nedenfor.

Tilmelding

Kun medlemmer af DRALF kan se indlæg i forummet "Members only". Man kan ansøge om optagelse i DRALF - og dermed en formandspost - ved at sende Kima en PM (Private message) med emnet "DRALF" indeholdende (værsgo' og kopier/sæt ind):

Jeg ønsker medlemsskab af DRALF og dermed adgang til Members Only forumet på VTF og er i den forbindelse indforstået med, at jeg forpligtiger mig til ikke - under nogen omstændigheder - at videregive informationer herfra til andre.

Brugernavn:
Navn:
Adresse:
Telefon:
e-mail:

Bemærk at ansøgninger som regel kun tages i betragtning, hvis man har været bruger af VTF i minimum 6 måneder og har posteret minimum 100 reelle indlæg.

Optagelsen er betinget af enstemig vedtagelse i optagelsesudvalget. Afslag begrundes ikke.

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar

Beskeder i denne tråd
Besked fra moderator teamet - af ran - 29-04-2010, 12:28 AM
Besked fra moderator teamet - af Kima - 30-04-2010, 07:17 PM
Besked fra moderator teamet - af ran - 10-05-2010, 11:53 AM
Besked fra moderator teamet - af ran - 11-05-2010, 12:34 PM

Forum spring:

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)