Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Praktiske erfaringer med ultralet riffel
#1
Jeg er ejer af en Remington Titanium i kaliber .30-06, der er indkøbt alene på grund af dens lave vægt til nogle særlige eksperimenter.
Nu er jeg imidlertid netop hjemkommet fra en hjortejagt over 8 dage på den argentinske pampas, hvor jeg har slæbt rundt på riflen i original tilstand 15-20 kilometer om dagen. En enkelt dag hang der en standard Winchester 70 i kaliber .270 på skulderen og jeg skal hilse at sige, at den lave vægt af titaniumriflen virkelig gør en positiv forskel, der ikke opvejes af den stærkt forøgede rekyl.
Desværre går titaniumlåsen ad H. til, så der venter en hel del tilskydning/polering. Jeg er også lidt misfornøjet med kaliberen, så jeg er begyndt at spare sammen til en 9.3x62 pibe, der jo også kan gøres en hel del kortere...med en sådan pibe kommer vægten under 2.4 kg. - hold på hat og briller....

Assumption is the mother of all ****ups...


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar


Beskeder i denne tråd
Praktiske erfaringer med ultralet riffel - af Høgh - 25-03-2004, 06:18 PM
Praktiske erfaringer med ultralet riffel - af n/a - 17-04-2004, 02:47 PM
Praktiske erfaringer med ultralet riffel - af n/a - 20-04-2004, 06:31 PM
Praktiske erfaringer med ultralet riffel - af - - 26-11-2006, 11:52 AM
Praktiske erfaringer med ultralet riffel - af n/a - 28-11-2006, 11:02 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)