Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kan folk ikke få et seriøst svar mere ???
#22
Jeg fandt VTF på et tidspunkt jeg googlede i forbindelse med genladning; og er blevet hængende siden da jeg finder en masse nytting viden/inspiration om netop genladning. Her er der ikke tale om de store mængder smag og behag - for en given krudtmængde afleverer en given mængde energi - og så er det skrald slået [Wink]

Når man går ind på den side som VTF skal man på forhånd være klar over at der altid kan spores en vis indspisthed - nogle der kender hinanden. Det er først med tiden man kan forudse de enkeltes ''mønstre''

Det er er sgu da også noget rigtigt svineri at et helt forum har bortdømt riflen med det unævnelige navn ...[:I]

Ja og hvad så - det er nok også rigtigt der rådgives i retning den dyre ende - men hvis man bruger søgefunktionen vil man gnnemgående kunne se at der svares som der spørges.

Hvad er det bedste?... det er det der svarer til dine behov... køber du noget der dyrere end det der svarer til dit behov ... spilder du dine penge ... men det er op til den enkelte at foretage behovsanalysen.

Og husk - uanset om det er våben eller pilefletning vil et forum altid være drømmenes univers.

TSX - formerly known as JSS
mvh
Svar


Beskeder i denne tråd
Kan folk ikke få et seriøst svar mere ??? - af TSX - 05-06-2010, 02:37 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)