Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kan folk ikke få et seriøst svar mere ???
#28
Citat:quote:

Originally posted by TSX

416RemMag har ret i tonen er blevet meget bedre. Var engang i slagsmål med en moderator da jeg var naiv nok til at frembruse med med min pris på ladning af en bestemt kaliber. Jeg sled sgu næsten en lommeregner op i forbindelse med kontrolregning på mit resultat.

Jeg havde enda total kontrol over mit sprogbrug - læs totaldiplomat - men jeg fik bortvisning stillet i udsigt. Jeg er overbevist om den slags er fortid.

416RemMag - ja du lever desværre ikke op til de nye krav her på siden - du kan ikke din Harry Potter [Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

TSX - formerly known as JSS



@JSS/TSX

Nu synes jeg lige at du skal holde dig til sandheden.

Det var ikke dit sprogbrug der var årsag til at der blev kigget lidt extra på dig. Det var din lemfældige omgang med tal.

Og vi 2 havde en fornuftig telefonsamtale hvor vi kom overens. Vi aftalte at den sag var ude af verden. Derfor synes jeg det er dårlig pli at bringe den op igen og jeg vil ikke lade dit udsagn stå alene.

Og til orientering.

Det var ikke Blaserriflen der blev skudt på i "gamle" dage. Det var, som skrevet mange gange før og ignoreret lige så mange gange, holdningen hos dem der har en Blaser og som opråbte den til det 8tende vidunder. (Blasergun undtaget).
Men I må jo savne den slags debat, siden I bringer det op igen.

Denne gang bliver det dog uden mig.


--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: wardwarf-1.jpg]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar


Beskeder i denne tråd
Kan folk ikke få et seriøst svar mere ??? - af M@X 2.0 - 05-06-2010, 04:53 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)