Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kan folk ikke få et seriøst svar mere ???
#31
Jeg er helt uskyldig. I hvert fald hvad Voldemort angår :o)

Jeg tror ganske enkel at folk i bred forstand er tollerante over for alle mærker, hvad vi end taler om. Nogle hævder så, at det eneste der dur, er det de selv har. Om det så er for at retfærdiggøre, at de har brugt en national formue skal jeg lade være usagt.

F.eks er jeg lige kommet hjem fra flugtskydning hvor en klaphat nedgjorde alt andet en Perezzi (eller hvad det nu hedder) og Browning, ja man måtte da ligefrem være dum hvis man troede at andet var brugbart. Jeg spurgte ham hvad søren en ny jæger, uden pengene fuld af guld så skulle gøre, hvortil svaret var, at hvis man ikke havde råd til den slags grej, så skulle man finde an anden hobby.. Jeg prøvede at argumentere for mine holdninger, men opgav og fandt nogle andre at tale med. Det er dog meget få der opfører sig på den måde, og man kan nok anspore folk til at købe bedre grej på en lidt anden facon. Faktisk jeg jeg godt ramme duerne med min Jaguar White Diamond, hvad der er galt siden det virker ved jeg ikke :o)

Men som jeg skrev til at starte med, er jeg meget glad for at være med her på VTF. Man finder hurtigt ud af hvad der sikkert er det bedste, men jeg har nu også fået venlig rådgivning til mit low budget grej.. Så i alt er jeg fuldt ud tilfreds.

[Image: jger.jpg] Man er først en rigtig mand når man er Morfar"
"Den der ler sidst er langsomt opfattende"
Svar


Beskeder i denne tråd
Kan folk ikke få et seriøst svar mere ??? - af Vilsgaard - 05-06-2010, 08:31 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)