10-06-2010, 01:09 AM
Bare for at følge op for Kenneth.. Jeg sidder med Jæger nummer 8 (august) fra 2009. I det er der et portræt/artikel der hedder "Jeg vil selv!", om en mand der som 17 årig brækkede ryggen, og som 30 årig fik amputeret venstre ben. Han går på jagt i sin rullestol (uden motor). Han er nu 50 år, og elsker at tage på jagt alene.
Han kommer fra Rask Mølle og hedder Jørgen Nielsen.
Han nægter at modtage hjælp fra mennesker, eller at bruge motor, men er ivrig jæger med stor succes. Jeg har som sagt bladet, og vil sende det til dig hvis du ikke selv har det. Ud over det, ville jeg nok, hvis det var min ven, prøve at opspore Jørgen Nielsen, og se om man kunne aftale at mødes med ham. På den måde vil din ven pludselig se, at der er oceaner af muligheder for at gå på jagt, uanset om man er mobil eller ej.
Venligst
Leon.
Man er først en rigtig mand når man er Morfar"
Han kommer fra Rask Mølle og hedder Jørgen Nielsen.
Han nægter at modtage hjælp fra mennesker, eller at bruge motor, men er ivrig jæger med stor succes. Jeg har som sagt bladet, og vil sende det til dig hvis du ikke selv har det. Ud over det, ville jeg nok, hvis det var min ven, prøve at opspore Jørgen Nielsen, og se om man kunne aftale at mødes med ham. På den måde vil din ven pludselig se, at der er oceaner af muligheder for at gå på jagt, uanset om man er mobil eller ej.
Venligst
Leon.
Man er først en rigtig mand når man er Morfar"
"Den der ler sidst er langsomt opfattende"