Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Litteratur om genladning
Jeg takker mange gange for alle input. Og jeg takker for buddet om at komme forbi dalby og kigge på bøger, men da jeg er bosiddende på den vestligste del af Fyn, bliver det nok ikke rigtigt aktuelt.
Som Jepsen skriver, så er jeg fuldt ud klar over, at der er meget værdifuld viden at hente herinde. Jeg har også bladret hele ”genladning” delen igennem, og der er meget spændende viden. Jeg har også allerede kigget på Robsoft, Reloaders Nest og Bushmann, de har været bogmærker gennem et stykke tid nu [Smile]

Jeg har planlagt at lægge ud med Vihtavuoris og Normas krudt og manualer.

Som altid er der lige et par spørgsmål mere.

Jeg havde egentlig fået det indtryk, at det kun var en guide og ikke hele manualen man kan hente på Vihtavuoris’ hjemmeside?

Jeg kan se på det hele, at der er et par norske bøger jeg hellere må kigge nærmere på. Hvorfor mon de sælger dem gennem små butikker og ikke gennem de store boghandlere? Jeg er allergisk overfor samme priser i alle butikker jeg besøger, det lugter af aftalt spil. Og jeg har tidligere læst, at ladningerne i ”Lateboken” skulle ligge i den høje ende af spektret.

Quickload står helt klart også på min indkøbsseddel. Men for at danne mig en viden om det der ligger bag beregningerne, så føler jeg at jeg er nødt til at sætte mig lidt ind teorien bag.

Jeg har fået lidt amerikanske bøger hjem, og der er da lidt at gå i gang med. Førstehåndsindtrykket er nu at de er noget overfladiske, men det er begrænset hvad jeg har haft af tid til at studere dem.

Endnu engang tak for alle forslagene.

Christian
Svar

Beskeder i denne tråd
Litteratur om genladning - af CFR - 10-06-2010, 01:57 PM
Litteratur om genladning - af rkn - 10-06-2010, 03:07 PM
Litteratur om genladning - af wolf_skate - 10-06-2010, 03:09 PM
Litteratur om genladning - af TSX - 10-06-2010, 03:09 PM
Litteratur om genladning - af Jepsen - 11-06-2010, 03:43 AM
Litteratur om genladning - af EB_Thy - 11-06-2010, 04:59 AM
Litteratur om genladning - af dalby - 12-06-2010, 01:38 AM
Litteratur om genladning - af wolf_skate - 12-06-2010, 11:33 AM
Litteratur om genladning - af rkn - 12-06-2010, 05:53 PM
Litteratur om genladning - af CFR - 13-06-2010, 02:58 AM
Litteratur om genladning - af hogmeister - 13-06-2010, 04:17 AM

Forum spring:

Brugere der kigge i denne tråd: 4 gæst(er)