10-07-2010, 09:32 PM
Hej Maubla.
Jeg har samme kaliber. 270win. Jeg har skudt 5 bukke med henholdvis nosler partition og en hornady kugle, som jeg ikke umiddelbart kan huske navnet på.
Hornadyen smadrede for meget. Boven på udgangssiden var meget medtaget.
Nosler partition gør det godt. Har haft knald og fald på 3 bukke med den. Laver et ganske fint udgangshul.
Rifler der er skudt med her var en sauer 202.
Har i år købt en Blaser. Samme kaliber. Har bare desværre ikke skudt nogen bukke i år. Der har været for mange små bukke. Til bukkejagten i år, har jeg fået ladet en nosler ballistic tip. Den virker meget præcis, har sat 4 skud indefor bunden af en sodavand (alm 70cl). Har så desværre bare ikke set den i action....
BigDane
Jag eller bliv jaget...
VENI VEDI VICI
Jeg har samme kaliber. 270win. Jeg har skudt 5 bukke med henholdvis nosler partition og en hornady kugle, som jeg ikke umiddelbart kan huske navnet på.
Hornadyen smadrede for meget. Boven på udgangssiden var meget medtaget.
Nosler partition gør det godt. Har haft knald og fald på 3 bukke med den. Laver et ganske fint udgangshul.
Rifler der er skudt med her var en sauer 202.
Har i år købt en Blaser. Samme kaliber. Har bare desværre ikke skudt nogen bukke i år. Der har været for mange små bukke. Til bukkejagten i år, har jeg fået ladet en nosler ballistic tip. Den virker meget præcis, har sat 4 skud indefor bunden af en sodavand (alm 70cl). Har så desværre bare ikke set den i action....
BigDane
Jag eller bliv jaget...
VENI VEDI VICI
BigDane
VENI VEDI VICI
Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......
Nu også med en No. 1....
VENI VEDI VICI
Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......
Nu også med en No. 1....