09-08-2010, 08:27 PM
Tag den for guds skyld - tror ikke du får bedre familiehund. Netop ruhåren og labben passer perfekt sammen i kombination. (og det er absolut ikke alle racer der kan kombineres med succes - f.eks. schæfer og lab går ofte HELT galt) Rulab, som den kaldes, er flere gange "fremstillet" helt med vilje - og ikke kun som et uheld af naturens drifter. Kender dags dato et par stykker af denne kombination og det er absolut ikke damphunde. Hvis jeg en dag ikke længere skal have racerene hunde (gud og muhammed i fællesskab forbyde det) er der HELT sikkert jeg skal have en Rulab.
Ang. din "skudrædhed" kan det nu sagtens kureres, men synes du skal lade det være som det er.
Bliv jæger, men "kun" med hund. Hvis du går til det hunde træning som du refererer til, er jeg sikker på du kan komme med på en masse jagt og jeg garantere dig; du oplever meget mere hvis du går på jagt med din hund og ikke samtidig skal koncentrere dig om det åndsvage stykke jern du har i hænderne[:I](geværet)
Du skriver: " Men jeg syntes det samarbejde der er med hunden i en jagtsituation er helt fantastisk," alene det gør at du skal have den hund.
Jeg tror desuden at "damphunde" lige så ofte skabes som at de fødes.
Hvis du og dine omgivelser er rolige og i balance, bliver hunden det også, hvis der altid er skrig og skrål, bliver ............. men hov, hvad var det nu lige du var uddannet[].
Sagt med andre ord, aktiveringen afhænger af mange ting - rigtig mange ting.
CP
Ang. din "skudrædhed" kan det nu sagtens kureres, men synes du skal lade det være som det er.
Bliv jæger, men "kun" med hund. Hvis du går til det hunde træning som du refererer til, er jeg sikker på du kan komme med på en masse jagt og jeg garantere dig; du oplever meget mere hvis du går på jagt med din hund og ikke samtidig skal koncentrere dig om det åndsvage stykke jern du har i hænderne[:I](geværet)
Du skriver: " Men jeg syntes det samarbejde der er med hunden i en jagtsituation er helt fantastisk," alene det gør at du skal have den hund.
Jeg tror desuden at "damphunde" lige så ofte skabes som at de fødes.
Hvis du og dine omgivelser er rolige og i balance, bliver hunden det også, hvis der altid er skrig og skrål, bliver ............. men hov, hvad var det nu lige du var uddannet[].
Sagt med andre ord, aktiveringen afhænger af mange ting - rigtig mange ting.
CP
CP
Trump - makes America a joke.
.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Trump - makes America a joke.
.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"