02-09-2010, 10:11 PM
Citat:quote:Ok - "mindst lige så meget" så, men det ændrer ikke ved at reaktionen på videoen er for voldsom. Vi har som jægere travlt med at kalde jagt-modstandere for "Disney-fikserede", fordi disse har svært ved at fastholde forskellen på mennesker og dyr. Men når jeg læser udsagn om noget med murerbaljer og cement, "hun skulle trækkes om bag mødningen" o.lign., så bliver jeg lidt forundret..............Herre Gud, det er hundehvalpe vi taler om - de har altså ikke et højere bevisthedsniveau end kattekillinger (som gerne må druknes).
Originally posted by Lani
"mindst" !!!!!!!!!!!
LANI
Exclusive confirmed member of "Team Headshot"
DILLIGAF
Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....
Jeg vil understrege, at jeg ikke sympatiserer med aflivningsmetoden men alene kommenterer på reaktionerne på videoen.
Filmen er kommet i kølvandet på filmen om den engelske kvinde som kaster en levende kat i skraldespanden - disse to hændelser vejet mod hinanden, vil jeg nok mene at kattehistorien "vinder". At kaste en levende kat i en skraldespand er dyremishandling og bør straffes meget hårdt - det er ekstremt afstumpet. At drukne hundehvalpe ved at kaste dem i en flod er enfoldigt og naivt men det er ikke bevidst dyremishandling.
Pigen kommer tilsyneladende fra Bosnien og set i lyset af hvad disse børn har oplevet, kan man næppe bebrejde hende manglende empati.........
Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.