Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
leupold service - Harald Ros
#5
Stadig ikke noget svar[V], men i dag havde UPS sat en pakke på fortrappen. Der var et stk. ny rangefinder som "replacement" for den gamle. [Big Grin][Big Grin]. Det skal sige, at garantidatoen var overskredet, men fejlen dog var en kendt "typefejl".

Så Leupold har endnu en gang levet op til deres unikke efterservice, hvis der opstår problemer med deres produkter. Og jeg kan fortsat varmt anbefale Leupold.

Mvh.

Jørgen
Svar


Beskeder i denne tråd
leupold service - Harald Ros - af Poulsen - 19-01-2011, 10:17 PM
leupold service - Harald Ros - af mosse6 - 19-01-2011, 10:20 PM
leupold service - Harald Ros - af M@X 2.0 - 19-01-2011, 11:28 PM
leupold service - Harald Ros - af jsc - 20-01-2011, 12:33 AM
leupold service - Harald Ros - af jsc - 25-01-2011, 08:18 PM
leupold service - Harald Ros - af Molle - 19-03-2012, 12:48 AM
leupold service - Harald Ros - af mosse6 - 19-03-2012, 09:21 AM
leupold service - Harald Ros - af Molle - 20-03-2012, 04:44 PM
leupold service - Harald Ros - af halvautomat - 20-03-2012, 05:59 PM
leupold service - Harald Ros - af LasseScout - 20-03-2012, 06:25 PM
leupold service - Harald Ros - af Molle - 20-03-2012, 07:28 PM
leupold service - Harald Ros - af halvautomat - 20-03-2012, 08:36 PM
leupold service - Harald Ros - af LasseScout - 21-03-2012, 03:49 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 6 gæst(er)