Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
lang patron til lang lås? (om mauser 03/ .308 win)
#31
Citat:quote:

Originally posted by RINCON

Citat:quote:

Originally posted by Boryx

Opsummering.....

- Kaliberskift NEITDu har ret
- Bæres uden spændt slagstift NEITDu har ret, men kunne leve med at have patronen under bundstykket
- 3 punkts sikring NEIT men det er der heller ikke på o3érenTager du ikke fejl mht. 03éren[?], min har 3 punkts sikring. den kan jo skubbes til venstre, og vupti så kan du aflade i sikrert tilstand
- godt kunststof skæfte NEIT tarvelig blød plastOk, men det er vedligeholdelsesfrit
- godt rustbeskyttet NEIT varmint er nogenlundejeg skev at jeg ønskede den i rustfri
- god aftagelig montage NEITHvis ikke en Sako montage er god, hvad er så godt[?]
- manglede en "arbejdsriffel" - manglede en riffel til feltskydning. DA DAi min optik perfekt. "Billig", rimelig stabil og velfungerende

Men det er så småt begyndt at nage mig at jeg ikke købte en Tikka T3 i rustfri udførelse.



Jeg er på ingen måde anti Tikka, men ret skal være retog mauseren er i en anden liga.

[center]Fattigdom - det er en sindstilstand[Image: ajbutton.gif]@Petoni - Jeg hed Tikka4ever før
[Image: logo01_old.jpg][/center]


//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar


Beskeder i denne tråd
lang patron til lang lås? (om mauser 03/ .308 win) - af GustavB - 31-03-2011, 03:10 PM
lang patron til lang lås? (om mauser 03/ .308 win) - af GustavB - 31-03-2011, 03:48 PM
lang patron til lang lås? (om mauser 03/ .308 win) - af GustavB - 31-03-2011, 06:19 PM
lang patron til lang lås? (om mauser 03/ .308 win) - af Boryx - 03-04-2011, 12:55 AM
lang patron til lang lås? (om mauser 03/ .308 win) - af GustavB - 19-05-2011, 12:37 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)