Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Større fokus på aktivister der slipper mink løs
#10
Du har helt ret Yeti, du har ikke ret meget at ha det i [Big Grin]

Sidste år blev alle minkfarme kontrolleret. 100%. De der ikke blev kontrolleret af mig, blev kontrolleret af folk jeg har undervist i det, og det er dygtige og engagerede mennesker.

Jeg kan ikke love, at hvert eneste dyr med skader blev fundet, der er alligevel adskillige tusind på en farm. Men jeg kan love dig, at alle steder med generelle problemer fik læst og påskrevet, og blev genbesøgt så det kunne sikres, at der blev rettet op på tingene. Der hvor der var grove overtrædelser af dyreværnsloven, blev ejeren politianmeldt, men det var ikke ret mange steder. Der var ingen som havde interesse i at lave en dårlig kontrol eller holde hånden over nogen. Også pelsdyravlerforeningen selv er grundigt træt af kritikken, så de har rejst rundt med egne folk og kontrolleret hinanden for at rydde op i tingene.

Det er derfor det undrer mig rigtig rigtig meget, at Anima kunne lave sådan nogle optagelser som de har vist.

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar


Beskeder i denne tråd
Større fokus på aktivister der slipper mink løs - af LasseScout - 18-04-2011, 04:31 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)