Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Større fokus på aktivister der slipper mink løs
#20
Citat:quote:

Originally posted by West

Hvis man tager de 14 mio mink som der er i DK som er blevet chekket. Hvor mange skal man så finde med bid/sår/skader eller som bare er generelt syge? Hvis man nu sage at de ser ud som ekstrabladet/TV2 eller andre medier, der ser det ud på billederne atdet er næsten over det hele der er mink med sår eller noget i den stil. Men hvis man nu siger at der er en kvart procent som det ser ud til på billederne så skulle der være 35.000 skadet mink, det har jeg sku svært ved at tro. Men hvis man vender den om hvor mange skadet mennesker eller andre dyr kan matche en statestik der mindre. Det tror jeg ikke man finder. Vi lever for at lave det bedste pelsværk der findes, det får man ikke ved at behandle dem dårligt. Men jo der er folk i landet som ikke burde holde husdyr, og det er jo altid de få som kan ødelægge det for de andre. Men jeg ved at der har været manipuleret med fotos.

Jeg undskylder hvis jeg har gået lidt over stregen med mine meninger.
Personlig syntes jeg bare at det er en skam at et erhverv skal hænges ud på den måde som det er blevet.
I gamle dage var en tilfældig landmand eller husdyrproducent stolt af sit arbejde, i dag bliver han jagtet som et miljøsvin eller dyrplager eller på ingen måde set på som en person der gør noget godt. Men faktum er at vi i stor grad er med til at betale hele gildet i dette her "såkaldt velfædssamfund"

A. Westergaard



Du har bedre grundlag for at vurdere hvilken anden af dyrerne der kan være skadet som på billederne. Men selv hvis vi siger at det at any given moment drejer sig om 1.000 dyr. Så er det da meget underligt at kontrollerne ikke har fundet disse. Det er dette der har undret mig mest.

Mht. til manipulation så er det teknisk meget svært at gøre troværdigt på film som dem man så. Så er filmene manipulerede så kan jeg næsten kun se det gjort ved at man har medbragt dyr som var skadede og så filmet dem på farmen. Det har jeg dog meget svært ved at tro uopdaget kan være sket på så mange farme. Sådan en lille fyr af en mink er trods alt ikke noget man lige har gemt i bukselommen. Men hvordan tingene så hænger sammen, tja jeg håber at det bliver opklaret.

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar


Beskeder i denne tråd
Større fokus på aktivister der slipper mink løs - af yeti - 18-04-2011, 11:27 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)