Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hvor meget kan et skæfte "bøjes"
#5
Citat:quote:

Originally posted by Nemo

Min anbefaling er køb et gevær der passer til dig 100% første gang også selvom du bliver nødt til at bytte gevær, der står jo nok af dem derude omkring.



Ja det ville da være dejligt hvis jeg en dag finder sådan et. Nu har jeg kastet et par hundrede til skulderen og ikke ét har passet 100% endnu. Der er ikke den butik på fyn eller i østjylland hvor jeg ikke har været inde og prøve om de havde noget stående - men nej, ikke til mig.

Men det skal da også lige siges at jeg af samme årsag var ganske klar over at jeg skulle have dette tilpasset mig. Så den lille udgift ser jeg bare ikke som noget alvorligt. Jeg kan bare blive hjemme fra banen et par gange så er pengene hjemme igen.

Men jeg takker jer alle for jeres svar og nu vil jeg prøve at tage op til denne Gun Olsen i næste uge. Ikke at jeg har nogen erfaring med ham kontra den anden der er nævnt. Men jeg kan godt lide navnet og jeg kommer jævnligt til Ringe. Hvis det har nogen interesse kan jeg såmænd godt vende tilbage hertil med hans svar og prisen på arbejdet.

Mvh Ledsmoke
Mvh Ledsmoke
Svar


Beskeder i denne tråd
Hvor meget kan et skæfte "bøjes" - af ledsmoke - 29-04-2011, 04:21 AM
Hvor meget kan et skæfte "bøjes" - af Claxel - 29-04-2011, 05:50 AM
Hvor meget kan et skæfte "bøjes" - af Nemo - 29-04-2011, 12:05 PM
Hvor meget kan et skæfte "bøjes" - af 300win - 29-04-2011, 12:44 PM
Hvor meget kan et skæfte "bøjes" - af ledsmoke - 30-04-2011, 05:22 AM
Hvor meget kan et skæfte "bøjes" - af ledsmoke - 09-05-2011, 01:13 AM
Hvor meget kan et skæfte "bøjes" - af Doktor - 16-08-2011, 02:33 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)