Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Browning Kvalitetskontrol.
#6
Da jeg i sin tid (for ca. 5 år siden) købte ny o/u og stod med en Beretta White Onyx og en Browning (Tror det var model 325 - er ikke sikker) i hånden - til ca. samme udsalgspris (14-15 K på det tidspunkt), valgte jeg Berettaen, fordi finishen bare var bedre... En af de ting, jeg kan huske jeg lagde mærke til, var den dårlige tilpasning mellem træskæfter og metaldele. Det efterlod et halvdårligt/sjusket indtryk. F.eks. var der op mod en halv mm luft mellem træet og oversiden af kolben hen langs med den metalskinne, hvor sikringen sidder på... Jeg var ikke inde i de dybere detaljer omkring slagstifter og lukketøj dengang. Men over-all finish og elegance var overlegen på Beretaen - så valget faldt på den.

.....nu også ejer af en PSE X-force vendetta XL6 (Og nej - det er IKKE et grafikkort!!) :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Beskeder i denne tråd
Browning Kvalitetskontrol. - af danp - 20-05-2011, 08:32 PM
Browning Kvalitetskontrol. - af Claxel - 20-05-2011, 10:12 PM
Browning Kvalitetskontrol. - af danp - 20-05-2011, 10:25 PM
Browning Kvalitetskontrol. - af noerskov76 - 28-06-2011, 06:49 PM
Browning Kvalitetskontrol. - af farT4 - 28-06-2011, 09:11 PM
Browning Kvalitetskontrol. - af ran - 29-06-2011, 05:29 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)