Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kastrup: Ansat ramt af skud (fra våbenkuffert)
Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

- Våbenet lå i en våbenkasse, men der opstod åbenbart så store rystelser under flytningen, at våbenet gik af og kuglen gik gennem kassen og strejfer manden på armen, siger vagtleder i Station Lufthavnen, Claus Hoffmann, til tv2.dk.

Deeeeeeeeeeeeen, ved jeg nu ikke om den holder vand.!!!

Har personligt rejst nogle gange mellem Grønland og Ålborg, via Kastrup.

Kan se ud af vinduet i lufthavnen, når våbnet jeg har med bliver pakket i DASH7-flyet, og bliver ompakket til danmarksflyveren... alt ser fint ud. Kan også se den blive losset i Ålborg.

Men når PeliCase'en ruller ud i ålborg lufthavns ankomstterminal, har den to gange været så fuld af fodaftryk, at man tror den har lagt som trappetrin foran en bar i Jomfru-Ane gade.

Jeg ved ikke om det er FORDI det er en PeliCase og de ved den er holdbar... og det MÅ være sket i Kastrup

Men det kan sku ikke være et tilfælde at der kommer så mange fodspor på en våbenkuffert - så enten leger de med det, eller SKAL lige op og hoppe på den eller noget.

Én af gangene var mit store laminerede logo-klistermærke (25x30cm)decideret VREDET af, og den eneste måde jeg kan forestille mig at dét er sket, er ved at nogen har stået på kufferten og drejet rundt på foden.

Klistermærket sad stadig på, men klisteret der sad tilbage på kufferten og den måde mærket var krøllet på - fortalte ligesom historien.

Så personligt er jeg da ked af at nogen er skudt af et ladt gevær - men det rager mig en papand at det er nogen fra Kastrup.

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar

Beskeder i denne tråd
Kastrup: Ansat ramt af skud (fra våbenkuffert) - af HappyNanoq - 16-08-2011, 03:50 PM

Forum spring:

Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)