Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error

Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gammel Baikal haglspreder tränger nyt skäfte
Hejsan,

Jeg har en gammel Baikal IJ27 OU haglbösse jeg köbte da jeg var 15 år. Mit förste våben, så man bliver vel lidt sentimental[:I]

Dengang for ca 25 år siden var skäfte kvaliteten ikke den bedste, og nu står den bare og samler stöv fordi der er revner i både for- og bagskäfte i en grad at jeg ikke tör bruge våbenet.

Hvad kan göres? Träet er meget blödt så limning resulterer vel bare i at det revner et andet sted[Sad!]

Er der nogen "billige" lösninger? Köbe nyt std. skäfte fra Baikal? Eller er jeg nödtil at få et lavet?

Er ikke udpräget snittesmölf så at lave et skäfte selv er nok en for stor mundfuld. [xx(]

Selv sagt er värdien for Baikalen sikkert lig 0kr idag så motivering for at montere et fancy grade valnödde skäfte er nok ikke lige til stede. På den anden side kan jeg heller ikke nänne at smide den ud til skrot, så noget skal göres for at få den brugbar igen.

Nogen ideer/forslag eller skal jeg bare lade den blive i skabet?

-Tore
Svar

Beskeder i denne tråd
Gammel Baikal haglspreder tränger nyt skäfte - af toresode - 31-03-2010, 12:26 PM

Forum spring:

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)