Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
lav selv våbenrum
#4
Nu er faren for atomkrig jo foreløbig drevet over, så jeg synes du skal vide, at mindre kan gøre det. Det er noget med at fastgøre 4 mm dekaperede stålplader indvendigt på de almindelige indervægge og i loftet, og så montere en forholdsvis pæn almindeligt udseende dør, som er godkendt i Skafor blå. Men du skal allerførst snakke med et sikringsfirma, som efter byggeriet kan attestere, at rummet overholder kravene til Skafor blå. Tal ikke med politiet om det, de ved for lidt.

Jeg kan da også fortælle hvad jeg selv gjorde, selvom det ikke var det du spurgte om. Jeg byggede hus sidste år, og da jeg ikke skal have så mange våben, var jeg mest optaget af at indrette rummet til laderum. Så jeg aftalte med entreprenøren, at jeg skulle have en BD-60 branddør i, og så to lag gipsplader i loftet istedet for brædder. Det forøgede husets pris med 3,500,- kr.så det var jo ikke så galt. Og så fik jeg lavet en niche på 50 X 75 cm. til et G15 skab fra Skyttebutikken. Så¨står skabet i nichen, istedet for at rage ud i lokalet, det er rigtig godt.

P.S. Husk at få en kodelås på, uanset hvad du gør, det er meget skønnere end at rende rundt med nøgler.

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar


Beskeder i denne tråd
lav selv våbenrum - af lynge - 04-11-2011, 01:25 PM
lav selv våbenrum - af McQuolle - 04-11-2011, 02:06 PM
lav selv våbenrum - af dravis - 04-11-2011, 03:26 PM
lav selv våbenrum - af LasseScout - 04-11-2011, 03:44 PM
lav selv våbenrum - af HappyNanoq - 05-11-2011, 01:54 AM
lav selv våbenrum - af McQuolle - 05-11-2011, 02:50 AM
lav selv våbenrum - af Nobody - 05-11-2011, 10:59 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)