Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skal børn have lov til at jage, I think not !!!
#31
Citat:quote:

At du får det til at handle om, hvorvidt disse drenge er bedre skydende end de dårligste voksne jægere i DK, udstiller på nedtrykkende vis, at du ikke har forstået, hvad det handler om!Det står ellers at læse helt tydeligt.
Det andet sludder med, at vi er blevet blødsødne, gider jeg slet ikke kommentere på.Det skulle da lige være at gøre opmærksom på, at der findes alternative forums, hvor Hillbillystoffet er mere velkomment end på VTF.


Ja velkommen til disneyteknisk forum[xx(]

PS: Tror du ikke du skulle stikke piben ind i henhold til at "henvise" forum medlemmer der har været aktive væsentligt længere end dig selv til andre forums. Det tror jeg faktisk ville være passende[Wink]

Citat:quote:

Naa ja, hvis alle I svinejægere der skyder svin med .375 og opefter, vil prøve en spændende oplevelse, saa skulle I prøve at jage dem med en .357 eller .44 mag revolver! Se saa er der sport i det!


Det har jeg skam ganske stor lyst til at prøve. En jagtform med lidt "closer contact". Tror alligevel ikke helt jeg ville springe direkte til knivjagten, ikke at det ikke kunne være interessant.

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar


Beskeder i denne tråd
Skal børn have lov til at jage, I think not !!! - af GT - 18-12-2011, 11:24 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)