Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Input og erfaring søges...
#11
Citat:quote:

Originally posted by MS

Tusind tak for Jeres input - det hjalp gevaldigt i beslutningsprocessen[Smile]

Jeg er netop kommet hjem efter en herlig forlænget weekend i Berlin med familien - og undervejs i juleshoppingen[}Smile] fik jeg - ifølge fruen - i et "ubemærket øjeblik" lejlighed til at slå et smut indenom Frankonias afdeling på Friedrichstrasse 69. Det må siges at være besøg værd - især deres beklædningsafdeling er i særklasse[Big Grin]

Min interesse var nu henlagt til våbenafdelingen Den er ikke kæmpe stor, men der er nu nok at kigge på og røre ved og så der var (selvfølgelig) et fint udvalg af Sauer, Mauser, Merkel og Blaser. Guf for både øjne og fingre.

Jeg fik rigtig fin assistance og hjælp af en de våbenkyndige ekspedienter - som i øvrigt så stort på, at jeg kun var på "ose"-besøg. Han viste både hvordan pibeskiftet og skift af bundstykkehoved på Mauser og Blaser fungerede og efterfølgende fik jeg lejlighed til selv at prøve ad. Og indrømmet - Sauer er letbetjent(den kender jeg) og ditto er Blaser ( Og Maubla: Jeg har aldrig sagt, at Blaser er noget L**T - jeg har sagt, at den er TUDEG**M og det holder jeg ved, men ellers har jeg INTET at udsætte på Blaser[:p]

Og som I også giver udtryk for, er både Sauer, Mauser og Blaser rigtigt fine rifler - og derfor kan det være svært at vælge "det helt rigtigt" - som jo i sidste ende altid er baseret på subjektive vurderinger og kriterier. (Og ja - jeg var nær ved at falde for Blaser også[Wink]

Men - for nu at gøre en lang forklaring kort, så er valget faldet på en Mauser M03 Extreme, da jeg mener det er den, der kommer nærmest de kriterier, jeg opstillede i mit første indlæg.

Endnu engang tusind tak for hjælpen

Mvh MS

PS: Christian - jeg har allerede en potentiel kunde til Marlin´en, men springer han fra, giver jeg dig et praj via PM

"At diskutere med kvinder er som at prøve at læse avis i stormvejr"



Har du fået din nye riffel[?]

//Bo
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar


Beskeder i denne tråd
Input og erfaring søges... - af MS - 06-12-2011, 02:07 PM
Input og erfaring søges... - af chrstn_olsen - 06-12-2011, 03:16 PM
Input og erfaring søges... - af RINCON - 06-12-2011, 07:58 PM
Input og erfaring søges... - af Maubla - 06-12-2011, 10:12 PM
Input og erfaring søges... - af Prezz - 06-12-2011, 11:00 PM
Input og erfaring søges... - af MS - 12-12-2011, 01:30 PM
Input og erfaring søges... - af Bushman - 12-12-2011, 02:16 PM
Input og erfaring søges... - af RINCON - 12-12-2011, 06:34 PM
Input og erfaring søges... - af Boryx - 13-12-2011, 09:52 PM
Input og erfaring søges... - af yeti - 13-12-2011, 11:18 PM
Input og erfaring søges... - af Boryx - 21-12-2011, 01:23 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)