30-01-2012, 04:50 PM
Citat:quote:
Originally posted by henrikh
Jeg var selv tilstede i forsamlingshuset i lørdags, og jeg syntes IKKE det er særlig fedt at se jægerne hængt ud i dagspressen, for gud ved hvilken gang :-( Manden er ikke jæger, har derfor heller ikke jagttegn og er i besiddelse af et (oversavet) jagtgevær. Men hvem er det der får skylden..... det er os jægere. Det er guf for pressen :-(
Og overskrifter i div. medier som "drukgilde etc." selvfølgelig var folk ikke ædru kl 1930 om aftenen, middagen (gule ærter startede kl. 14), men overdrivelse fremmer jo som bekendt forståelsen (og så sælger det aviser)
Jeg vil gerne gøre opmærksom på, at ALLE der var tilstede tager absolut afstand fra denne fuldstændig idiotiske handling
hilsen henrik
Tak for din uddybning af hændelsen. Jeg er ikke i tvivl om at selvfølgelig tager I alle afstand for hændelsen. Det samme gør forhåbentlig alle brugere af dette site (incl. mig selv) men det udelukker jo ikke at hændelsen haf haft en vis underholdningsværdi.
Visse mennesker tager sig selv meget alvorligt og kan ikke skelne mellem de 2 ting. Enten er det sort eller hvidt. Enten har denne gruppe aldrig været unge eller osse lider de af selektiv hukommelse []
Jeg er ligesom dig glad for at manden ikke er jæger og jeg frygter osse at pressen glemmer dette faktum.
Manden har lavet noget lort og så får han en straf for det. Længere er den ikke. Hesten overlevede jo.
Sandsynligvis en af de hændelser der bliver sjovere med årene []
--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!
No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....
Mvh M@X 2.1
Mvh M@X 2.1