Følgende advarsel
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error







Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ild bagud af riflen. QickLoad data efterspoerges
#1
Havde fyldt 41.8 grain Rhino 22 i splinternye .243win Lapua hylstre og lukket dem med en Nosler 95 gr partition (CCI 200).

1. kugle: gaar 920 m/s
2. kugle: gaar 960 m/s
3. kugle: Ild bagud. Da laasen endelig er taesket aaben og hylsteret banket fri af laasen, viser det sig at faenghaetten er fordampet.

Da jeg lige inden havde braendt 50 skud af i samme riffel mednye Lapua hylstre, Hornady 95 gr SST og op til 46 gr Rhino 22 krudt er denne bagudvendte ild lidt underlig (og irriterende).
Jeg satser mit hoejre oeje og proever igen med en af disse SST ladninger med godt resultat, og proever et par stykker mere. Alt virker normalt med undtagelse af at den ikke kaster hylstene saerlig godt ud mere (udkasteren er blevet medtaget).

Oejet saettes paa spil igen. Noejagtig samme ladning som foer havde sparket ild bagud proppes i riflen igen og til min store forundring sker det samme igen. Maerklig hva? Ild bagud og en traels lugt samt en laas der skal taeskes aaben.
Hold kaeft mand hvor traels! Oeev!

Det eneste der er lidt uden for specification er vidst COAL som er 2"652. Er der nogle der gider at koere mine data igennem quick-load for mig vil jeg vaere meget taknemmlig. Pipen er 22"

Det var idag foerste gang jeg skoed med denne riffel, og paa mange maader ikke den start mig og riflen var tiltaenkt.
Ligegyldig hvordan du vender og drejer det. Røven vender altid bagud.
Svar


Beskeder i denne tråd
Ild bagud af riflen. QickLoad data efterspoerges - af solvedk - 08-08-2010, 02:09 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)