Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dyrlæger - er pigmentforandringer normalt?
#9
Citat:quote:

Originally posted by Bestemmeren

Hej igen.

Tak for at du ville tage dig tid til at svare på vores spørgsmål. Vi er blevet enige om at lade vores gamle veterinære se på hunden når hun alligevel skal vaccineres om et par uger. Så håber jeg bare ikke, at den lyserøde farve fortsætter med at bredde sig.[:0]

En dræver er en lille kortbenet Svensk hund som bruges til at drive råvildt og hare op med. Se vedhæftede link. Tæven her, er efter vores egen Freja. Måske du kan huske, at du selv hjalp os her på siden, da hun i sin tid skulle have hvalpe.[Smile]

http://www.google.com/search?q=drever&hl...00&bih=588

Jeg har altid ret. Sådan ER det. Accepter det!



Ja det var da så lidt, og jeg kan godt huske da jeres Freja fik hvalpe...[Big Grin]

En svampesygdom er en langsomt udviklende sygdom, så at der går et par uger sker der ikke det store i.
Menmenmen det er som sagt med alle forbehold at jeg snakker om svamp da det er svært at bedømme uden at hunden i hænderne.
Hvis pigmentforandringer skyldes svamp, kan skal man ikke - normalt - forvente at pigmenteringen kommer tilbage, så i skal under alle omstændigheder indstille jer på en hund med "læbestift"....[:I]

I må gerne lige vende tilbage med resultatet - man er vel nysgerrig....[Wink]

Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Svar


Beskeder i denne tråd
Dyrlæger - er pigmentforandringer normalt? - af Asbjoern - 19-02-2012, 04:08 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)