25-02-2012, 09:59 PM
Så er det godt at de er så hjælpsomme i odense.
Har fået beskeden at det først er en våbendel når der kommer gevind og kammer i. Endvidere er det mig der kva produktionstilladelsen skal knalde nummer i når jeg "samler" til et færdigt våben.
Det må man nemlig ikke længere som "magerbøsse"[B)] om man så kan li´ loven eller ej[] Man må faktisk ikke samle et LW løb og en Tikka låsestol uden en produktionstilladelse i dagens danmark, i hvert fald hvis man skal tage JM´s ord og loven for gode varer.
Rolig nu polle, når du kommer hjem skal du pleje "Chris" og ikke rende på skydebanen[][]
De burde komme i den kommende uge[].
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
Har fået beskeden at det først er en våbendel når der kommer gevind og kammer i. Endvidere er det mig der kva produktionstilladelsen skal knalde nummer i når jeg "samler" til et færdigt våben.
Det må man nemlig ikke længere som "magerbøsse"[B)] om man så kan li´ loven eller ej[] Man må faktisk ikke samle et LW løb og en Tikka låsestol uden en produktionstilladelse i dagens danmark, i hvert fald hvis man skal tage JM´s ord og loven for gode varer.
Citat:quote:
Og hvor blive de så af ?? der er ikke lang tid til jeg kommer hjem ;-)
Rolig nu polle, når du kommer hjem skal du pleje "Chris" og ikke rende på skydebanen[][]
De burde komme i den kommende uge[].
/GT
www.hgfirearms.dk
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Hellere være en original, end en dyr kopi[B)]
www.hgfirearms.dk
Hellere være en original, end en dyr kopi[B)]