30-03-2012, 08:46 AM
Citat:quote:
Originally posted by THORLAK
Det vi taler om er at skifte et lob med indskudt kikkert ud med en anden dito (ogsaa indskudt) af anden kaliber paa samme laas - og saa flytter sigte punktet sig ikke, nej det tror da fanden, det er jo 2 forskellige og indskudte rifler.
For denne uovertruffende teknologiske fordel betaler man saa: 25,000 kr for en Blaser 93, 2 stk kikkerter af ca. 15,000 kr pr stk, 2 stk montager a 3,500 kr pr stk og en veksel lob til 6,000 kr eller smaat 68,000 kr totalt, dette naturligvis kun hvis bundstykke og magasiner passer samme ellers bliver det endnu dyrere[:0][:o)][:o)].
Hvad med 2 ens rifler med et budget paa ca. 34,000 kr pr stk (og her kommer man lang), altid indkudt og klar til brug.
Jeg ved sgu ikke hvad du og fanden tror [] men for mit vedkommende var det et skæfte/system, en kikkert m montage der kunne håndtere min 243w og 300 wm pibe uden at klikke
Men men, jeg får sikkert svært ved at gå ud og finde sådan et sæt igen
Jeg er ikke til lux lux træ og graveringer mm så jeg kan nøjedes med en R93 til godt 17 kilo og så stoler jeg 100% på min kikkert, kliktabel og de endestop jeg har markeret på tårnene
MVH Bjarne
MVH Bjarne