01-04-2012, 09:25 PM
Jeg har nu haft min Sako Bavarian i over 3 år.Den blev anskaffet i 6,5X55 med bavarianskæfte i valnød. Skæftet blev straks afhændet for at give plads til et skæfte i CWP finer. Systemet blev, ved samme lejlighed, bedded.Grundet tiltagende brug i Sverige blev riflen senere ompibet med en S&L pibe i 9,3X62.
Skød pænt små grupper med købeammo i 6,5 og skyder stadig små grupper efter ompibning.
Riflen har, helt som forventet, vist sig at være meget driftsikker.Magasinet, der napper 5 stk, er i overordentlig høj kvalitet.Der er det raffinement ved magasinet, at det ikke kan tabes ved utilsigtet berøring af palen.For at udløse magasinet skal der trykkes på magasinbunden samtidig med at en pal aktiveres.
Jeg har ikke konstateret ulemper ved riflen [:I]
Walnut
Skød pænt små grupper med købeammo i 6,5 og skyder stadig små grupper efter ompibning.
Riflen har, helt som forventet, vist sig at være meget driftsikker.Magasinet, der napper 5 stk, er i overordentlig høj kvalitet.Der er det raffinement ved magasinet, at det ikke kan tabes ved utilsigtet berøring af palen.For at udløse magasinet skal der trykkes på magasinbunden samtidig med at en pal aktiveres.
Jeg har ikke konstateret ulemper ved riflen [:I]
Walnut